Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Ψωμί μπύρας με φέτα

Το ψωμάκι αυτό φτιάχτηκε από ένα διχασμένο μυαλό που δεν ήξερε αν ήθελε να φτιάξει τυρόψωμο ή σκέτο ψωμί!Το κορίτσι μου ζήτησε ψωμάκι...η μαμά ήθελε να χρησιμοποιήσει και τη λίγη φέτα που είχε στο ψυγείο...έτσι έγινε αυτό το ψωμάκι,που δεν έχει έντονη την γεύση του τυριού όπως το κλασικό τυρόψωμο,είναι όμως ωραία αλμυρό,ότι πρέπει να το φας σε σαντουιτσάκι ή με το φαγάκι σου.Φτιάχνεται στο άψε σβήσε και είναι μαλακό και αφράτο!Θυμάμαι,όταν ήμουν μικρή και μας έστελνε με τον αδερφό μου η μαμά μου στο φούρνο,μέχρι να γυρίσουμε σπίτι είχαμε τσιμπολογήσει το ψωμάκι-την ψίχα πάντα-και η μαμά μου έψαχνε τα ποντικάκια που κάναν τρύπα στο ψωμάκι!Ε,λοιπόν,με το ψωμάκι αυτό θα γίνετε κι εσείς ποντικάκια!

υλικά

330ml μπύρα ξανθιά
250γρ αλεύρι για τσουρέκι
250γρ αλεύρι ολικής
4 1/2κγ baking powder
190γρ φέτα θρυμματισμένη με τα χέρια μας 
1/2κγ ρίγανη
1κγ αλάτι
60γρ μέλι
2 αβγά
50γρ λάδι

εκτέλεση

Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί.Ψήνουμε σε μακρόστενη φόρμα ψωμιού με λαδόκολλα,στους 160 βαθμούς,στον αέρα,σε προθερμασμένο φούρνο,για μία ώρα περίπου(κάνουμε στα 45 λεπτά το τεστ με το μαχαίρι,όπως με το κεικ).Αφήνουμε 10 λεπτά στη φόρμα και βάζουμε σε σχάρα να κρυώσει.

Λίγα λογια για τα υλικά: Aν η φέτα που θα χρησιμοποιήσετε είναι πολύ αλμυρή ίσως χρειαστεί να μειώσετε το αλάτι.Δοκιμάστε το μίγμα σας πριν προσθέσετε το αλάτι,ξεκινήστε με 1/2κγ και αν θέλετε προσθέτετε και άλλο 1/2κγ.

Ελπίζω να σας αρέσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου