Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Μπισκοτάκια με κακάο

Για λίγο στην αυλή μας φιλοξενήσαμε ένα σκυλάκι, τη Φανή. Στο super market βλέπουμε τα μπισκοτάκια για σκύλους και λέμε στη Νεφέλη "θα πάρουμε στη Φανή μπισκότα, θα της τα δίνεις εσύ". "Α!Κι εμένα μου αρέσουν τα μπισκότα" λέει, "εγώ θα τα φάω"! Ντιν, ντιν ντιν, χτύπησε το καμπανάκι για τη μαμά! Η αλήθεια είναι ότι είχα κανένα μήνα να της φτιάξω.....
"τί γεύση θες μωρό μου;" Η απάντηση  πάντα η ίδια "Κακαααοοοο μαμαααα"....και έτσι λοιπόν φτιάξαμε παρέα με τη μπουμπού μου μπισκοτάκια και το σκυλάκι έφαγε τα δικά του!
Της αρέσει πολύ να μπερδεύεται στην κουζίνα!Και μένα μου αρέσει να βλέπω τα μικρά της χεράκια να προσπαθούν να ζυμώσουν και να φτιάξουν σχήματα και να μου ρίχνει αλεύρι για να γίνω αλευρένια.Με τόση αγάπη, λοιπόν να φτιάξετε κι εσείς αυτά τα μπισκοτάκια κι ελπίζουμε να σας αρέσουν! Α! Κι αν σας θυμίζουν λίγο μελομακάρονο να μου το πείτε!!!
















υλικά

200γρ αλεύρι ολικής
50γρ κορν φλάουρ
20γρ κακάο άγλυκο
100γρ καστανή ζάχαρη
1κγ baking powder
1/2 φλυτζάνι λάδι
χυμό και ξύσμα από ένα πορτοκάλι

εκτέλεση

Σε ένα μπολ ανακατεύω όλα τα στερεά υλικά.Σε ένα άλλο ανακατεύω με το χέρι ή το ραβδομπλέντερ
τη ζάχαρη, το λάδι και το χυμό.Σιγά σιγά προσθέτω τα στερεά στα υγρά και συνεχίζω το ανακάτεμα με το χέρι.Φτιάχνω μια ζύμη, ανοίγω φύλλο περίπου 1 εκατοστό και κόβω σχήματα με κουπατ ή κάνω σχετικά πλατιά μπαλάκια.Δε χρειάζεται να είναι λεπτά.Στρώνω σε ταψί με λαδόκολλα και ψήνω στους 170 βαθμούς, περίπου 13 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου