Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Χορτόπιτα με ραδίκια και αντίδια

Οι πίτες αρέσουν πολύ στην μικρή μου οικογένεια!Μπορεί να φταίει και το ότι έχω κληρονομήσει και το "γονίδιο",από την γιαγιά μου την Ουρανία στο χωριό,που μας έφτιαχνε στο άψε σβήσε λαχταριστές πίτες,με δικό της φύλλο,που έσταζε λάδι και χαιρόσουν κάθε μπουκιά!Οπότε κι εγώ,κάθε φορά που σκέφτομαι τι θα φάμε,ειδικά για βραδινό,πρώτα σκέφτομαι πίτα και μετά οτιδήποτε άλλο.Φυσικά οι πιτούλες μου ούτε που συγκρίνονται με της μαστόρισσας γιαγιάς μου,-όποιος έχει φάει την σπανακόπιτα της ξέρει για τι γεύση μιλάμε-,αλλά προσπαθώ!Τώρα,λοιπόν,που άρχισαν να εμφανίζονται πάλι τα χορταράκια στις λαϊκές,αγοράστε λίγα παραπάνω και εκτός από βραστά απολαύστε τα και μέσα σε μια χορταστική και πεντανόστιμη πιτούλα!
















υλικά (για ορθογώνιο ταψί 35Χ25)

5 φύλλα για πίτα (χρησιμοποίησα το "φύλλο με ελαιόλαδο Κανάκη")
1 κιλό ραδίκια και αντίδια
50γρ φύλλα ρόκας
300γρ πεκορίνο Αμφιλοχίας τριμμένο
3κσ σιμιγδαλένιο ξινό τραχανά
1 φλιτζανάκι του καφέ λάδι
λάδι για το άλειμμα των φύλλων

εκτέλεση

Ψιλοκόβουμε και βράζουμε τα χόρτα (εκτός της ρόκας) και τα βάζουμε στο σουρωτήρι να κρυώσουν.Τα στύβουμε με το χέρι να βγάλουν όλα τα υγρά τους.Ψιλοκόβουμε τα φύλλα ρόκας,βάζουμε σε μεγάλο μπόλ και προσθέτουμε τα χόρτα και όλα τα υπόλοιπα υλικά μας.Λαδώνουμε το ταψί μας και απλώνουμε 3 φύλλα,απλώνοντας λίγο λαδάκι με το πινελάκι στο κάθε ένα ξεχωριστά.Απλώνουμε τη γέμιση και την σκεεπάζουμε με άλλα 2 φύλλα που τα αλείφουμε και αυτά με λαδάκι.Με το πιρούνι κάνουμε τρυπούλες στο επάνω φύλλο.Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς,στον αέρα,και μόλις βάλουμε την πίτα χαμηλώνουμε στους 180.Ψήνουμε περίπου 20 λεπτά και για άλλα 10 λεπτά ψήνουμε στον αέρα και στην από κάτω αντίσταση.

Ελπίζω να σας αρέσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου