Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Μπάμιες με τραχανά και φέτα

Οι μπάμιες πρέπει ίσως να αποτελούν τα πιο "μισητά" λαχανικά...δεν σας κρύβω οτι εμένα δεν μου αρέσουν και πολύ και όταν ήμουν μικρή η μαμά μου,μου έκανε τη χάρη και δεν μου τις μαγείρευε!Αλλά είναι τόσο θρεπτικές οι άτιμες οι μπάμιες!Έχουν αντιοξειδωτικά,φυτικές ίνες,μειώνουν την χοληστερίνη,βοηθούν στην αντιμετώπιση του έλκους και του συνδρόμου του ευερέθιστου εντέρου,έχουν βιταμίνες,Α,Β1,και πόσα ακόμα,δείτε εδώ λοιπόν για να πειστείτε ότι πρέπει να τις δίνετε στα παιδάκια σας(ακόμα κι αν εσείς δεν τις τρώτε,χιχιχι,μερικές φορές είναι ωραίο να είσαι..μεγάλος!!)Ακόμα και αν δεν σας αρέσουν πολύ δοκιμάστε τις έτσι-ψάχνω κι εγώ τρόπους να τις μαγειρεύω για να μπορώ να τις φάω!!!

υλικά

1 φρέσκο σκόρδο ή μισή σκελίδα ξερό
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
300γρ κατεψυγμένες μπάμιες
330γρ συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
100γρ γλυκό τραχανά
2 1/2 φλυτζάνια ζεστό νερό
200γρ φέτα
1/2κγ αλάτι
1/2κγ κανέλα
1/2κγ κουρκουμά
1/4κγ πιπέρι
λάδι

εκτέλεση

Σε δυνατή φωτιά σοτάρουμε τα κρεμμυδάκια και το σκόρδο.Μόλις αρχίσουν να σκουραίνουν ρίχνουμε τις μπάμιες,ανακατεύουμε,προσθέτουμε τη σάλτσα,το νερό και τον τραχανά και χαμηλώνουμε πάρα πολύ τη φωτιά.Σκεπάζουμε με το καπάκι και κάθε τόσο ανακατεύουμε για να μην κολλήσει ο τραχανάς.Αφού μαλακώσει ο τραχανάς και οι μπάμιες,κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε τη φέτα σπασμένη με το χέρι σε μικρά κομμάτια,τα μπαχαρικά,το αλάτι και λίγο λάδι.Ανακατεύουμε.Η φέτα όσο λιώνει πήζει το φαγητό μας,δημιουργώντας μια ωραία σάλτσα.Απολαμβάνουμε ζεστό αλλά και χλιαρό.

Λίγα λόγια για τα υλικά: Ο τραχανάς που χρησιμοποιώ είναι σιμιγδαλένιος.Φουσκώνει και χυλώνει πολύ περισσότερο από τον σταρένιο και έχει και διαφορά στη γεύση.

Ελπίζω να σας αρέσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου